ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت21:45---23 آبان 1391


دختر جنوبی.شراب عشق.
ساعت13:41---18 آبان 1391
خانمه ۲۰۶ رو زده به تیر برق ، ماشین نصف شده !به افسر میگه یعنی اشتباه از من بوده ؟
افسر: پـَـــ نــه پـَـــ علت حادثه خواب آلودگیه تیر چراغ بوده !


رفتم واسه کنکور !!!
عجله داشتم کارت ملیمو یادم رفت .
مسول جلسه اومده میگه آومدی کنکور بدی میگم پ ن پ آومدم کیک و ساندیس بخورم برگردم خونه


رفتم نانوایی خلوت بود شاطر میپرسه نون میخوایی میگم:پ ن پ من موش انبارتم اومدم خودمو تسلیم کنم


موفق باشی


Mohsen
ساعت22:29---17 آبان 1391


f@rzin
ساعت21:58---17 آبان 1391
سلام خوبی خیلی خیلی باحال بود


kimia
ساعت0:36---16 آبان 1391
خدايا گر تو درد عاشقي را مي كشيدي...

تو هم زهر جداي را ب تلخي ميچشيدي.؟؟؟؟

اگر چون من ب مرگ آرزويت ميرسيدي....

پشيمان ميشدي از اينكه عشق را آفريدي؟؟؟؟

بگو هرگز سفر كردي...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سفر با سختي و خون جگر كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كسي را بدرقه با چشم تر كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟

براي قرص ناني صدخطر كردي؟؟؟؟نكردي؟؟؟؟؟

بارالهي با كدامين تجربه بر مااااااااااااااا


نظر كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ممنونم از كامنتهاي زيبا تون مثل هميشه نامبر وان بودند.....اين پستتون هم خيلي قشنگ بود....................
روز خوبي در پيش داشته باشين.........



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 15 / 8 / 1391برچسب:, ] [ 23:0 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب